תרגיל לינוי אשרם : כבוד! לינוי אשרם זכתה ב-3 מדליות בסבב גביע העולם בפזארו ... / לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות.. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל. לינוי אשרם הופיעה בתרגיל הכדור עם big in japan הקלאסי של אלפאוויל, אבל בעיבוד עדכני של המפיק עופר מאירי. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות.

לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה.

לינוי אשרם תרגיל / לינוי אשרם תיכנס לעניינים, גם זליקמן ...
לינוי אשרם תרגיל / לינוי אשרם תיכנס לעניינים, גם זליקמן ... from lh4.googleusercontent.com
ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. לינוי אשרם עם מדליית הזהב (רויטרס). לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09 זליקמן עם ציון כללי של 95.900 נקודות. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. תרגיל הכדור של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב.

עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד.

ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. פלס שהתרגשה לראות את לינוי לצלילי שירה, מסרה: עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: תרגיל וירטואוזי של לינוי בכדור. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור.

על פי הגרלת התחרות, אשרם תעלה על המשטח כמתעמלת מספר 17, בו תציג תחילה את תרגיל החישוק. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. לינוי אשרם עם מדליית הזהב (רויטרס). כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול:

העלוקה: כשקרן פגשה את לינוי
העלוקה: כשקרן פגשה את לינוי from images1.ynet.co.il
המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם. תרגיל הכדור של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה. עשית והצלחת ואספת את עצמך, אנחנו אוהבים אותך מאוד. את הנדיה קומנץ' של ישראל. לינוי אשרם זכתה הערב באליפות ישראל בהתעמלות אומנותית, בפתיחת שבוע ההתעמלות של ישראל. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין.

This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב, התחרות החשובה ביותר בהתעמלות האמנותית וכזו שמתקיימת גם במסגרת לינוי נתנה את המתנה הכי טובה לכל עם ישראל. לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק. הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון. לינוי אשרם זכתה הערב באליפות ישראל בהתעמלות אומנותית, בפתיחת שבוע ההתעמלות של ישראל. תרגיל החישוק של לינוי אשרם בגמר האולימפי בטוקיו. לינוי אשרם העפילה לגמר תרגילי הכדור והחישוק. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. לינוי אשרם בסיום תרגיל החישוק, באליפות אירופהצילום:

פלס שהתרגשה לראות את לינוי לצלילי שירה, מסרה: היום זהו יום חשוב מאוד למשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, עם הגמרים של לינוי אשרם וניקול זליקמן בהתעמלות אמנותית, וכן המוקדמות של הנבחרת. אשרם, שכבר נושאת את עיניה לאולימפיאדת טוקיו, עשתה שם היסטוריה, כשהפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעלתה פעמיים על הפודיום באליפות אירופה. לינוי אשרם הופיעה בתרגיל הכדור עם big in japan הקלאסי של אלפאוויל, אבל בעיבוד עדכני של המפיק עופר מאירי. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור.

הישג היסטורי: ארד ללינוי אשרם בתחרות המרכזית באליפות העולם ...
הישג היסטורי: ארד ללינוי אשרם בתחרות המרכזית באליפות העולם ... from www.davar1.co.il
כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: לינוי אשרם עם מדליית הזהב (רויטרס). לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. לינוי אשרם זכתה הערב באליפות ישראל בהתעמלות אומנותית, בפתיחת שבוע ההתעמלות של ישראל. ניקול זליקמן רשמה גם היא תרגיל טוב, ומדורגת כעת שישית. This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. המאמנת שלה היא ילנה קופילנקו והכוריאוגרפית היא איילת זוסמן, שפיתחה איתה תרגיל שמושך עניין רב וצפוי בהמשך להפוך רשמית לאלמנט לינוי אשרם.

אשרם (הפועל ראשון לציון), המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת במקום הרביעי בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות, בעוד ניקול זליקמן (מכבי תל אביב) שלישית עם 21.250.

תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק. זה כיף וזו גאווה מאוד גדולה למדינת ישראל ולמין. לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מעולה וקיבלה 27.550 נקודות, ששמו אותה במקום הראשון אחרי 8 מתעמלות. לינוי אשרם ממשיכה להרשים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, והיום (חמישי) סיפקה תרגיל אלות מוצלח שצפוי להעלות אותה לגמר במכשיר זה מהמקום השלישי. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון. מתחת למיטה של לינוי אשרם עומדות שתי קופסאות. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: This is לינוי אשרם by be106.net on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם. נהניתי מכל תרגיל, כל תרגיל היה חוויה אחרת ויצא לי לעשות משהו אחר לגמרי. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה.